Pri založbi Springer bo izšla nova knjiga prof. dr. Mojce Ramšak

Prof. dr. Mojca Ramšak z Oddelka za etnologijo in kulturno antropologijo Filozofske fakultete pri založbi Springer objavlja že drugo knjigo s protialkoholno tematiko. Delo z naslovom "Social Impact of Wine Marketing: The Challenge of Digital Technologies to Regulation" analizira marketinške trike alkoholne industrije v digitalnem svetu, ki plovejo pod radarjem zakonodaje ter razloge za nemoč samoregulativnih ukrepov in preventive. Alkoholna industrija si s pomočjo tehnologije in odličnim poznavanjem kulturno-specifičnih navad pivcev uspešno izmišlja vedno nove zanke, v katere uspe ujeti obstoječe pivce in tiste, ki jih šele namerava prepričati v doživljenjsko pitje.

Napovednik knjige, ki bo izšla leta v začetku leta 2022, si lahko ogledate na tej spletni strani.

Zadnje novice

Namera o sklenitvi neposredne pogodbe za namestitev samopostrežnih avtomatov

Samopostrežni avtomat s prigrizki, hladnimi brezalkoholnimi pijačami in toplimi napitki

Sprejem za lektorice in lektorje, ki delujejo na lektoratih slovenščine na tujih univerzah

Skupinska fotografija s sprejema pri ministru (foto: Ministrstvo za visoko šolstvo, znanost in inovacije)

Majda Stanovnik Blinc je prejela zlato diplomo Filozofske fakultete

Ga. Majda Stanovnik Blinc z zaposlenimi na Oddelku za primerjalno književnost in literarno teorijo (avtor: Miran Hladnik)