Pri založbi Springer izšla osma knjiga prof. dr. Mojce Ramšak

Pri založbi Springer je izšla osma znanstvena monografija prof. dr. Mojce Ramšak z naslovom Social Impact of Wine Marketing.

Kdaj in kako se je alkoholna industrija tako neopazno zajedla v naša življenja, da se nam zdi samoumevno, da tudi sami nevede oglašujemo alkohol na spletnih omrežjih in se razkazujemo v njegovem zavetju ter da alkohol vse bolj kupujemo digitalno in v novih kombinacijah embalaže ter sestavin? Knjiga o družbenih vplivih trženja vina prof. dr. Mojce Ramšak nam plast za plastjo razkriva najočitnejše, a vendar spregledane trike alkoholne industrije. Poleg tega pa opozarja na nemoč preventivno-kurativnih ukrepov ter zakonodaje, ki ne dohajajo uporabe in zlorabe tehnologije alkoholne industrije. Ta tehnologijo uporablja tako spretno, tarčno in premišljeno, da iz nas prej kot slej uspe narediti dosmrtne pivce.

Knjiga je na voljo tu.

 

Zadnje novice

Zaključek projekta E+ Literatura v praksi

Logotip projekta

Spomini na študij in branje poezije uglednih slovenskih pesnic in pesnikov

Produkcijska ekipa: študenti UL AGRFT

Priznanje za uspešno sodelovanje pri Poletni šoli Bovec

(Od leve proti desni) Prof. dr. Irena Samide, izr. prof. dr. Christina Barretta in koordinatorica za Filozofsko fakulteto prof. dr. Patrizia Farinelli (foto: Janez Zalaznik)