Pedagoška praksa 3

Pedagoška praksa 3

Stopnja: 2

Ure predavanj: 5

Ure seminarjev: 0

Ure vaj: 85

ECTS točke: 6

Nosilec/izvajalec: doc. dr. Rotar – Pance Branka , Zaposleni/pogodbeni bodoči

- Glasbenopedagoška praksa 3: cilji, oblike, dokumentacija, vrednotenje.
- Hospitacije: opazovalni kriteriji, pisna in ustna refleksija.
- Modeli glasbenih dejavnosti pri pouku glasbe na srednješolski ravni izobraževanja.
- Načrtovanje pouka glasbe v srednješolskih izobraževalnih programih. Podrobne pisne priprave za učne ure glasbe, izvedba učnih ur in refleksija.
- Kriteriji vrednotenja izvedenih samostojnih učnih ur. Procesni vidik in vidik glasbenopedagoških dosežkov.
- Uporaba IKT pri učenju in poučevanju glasbe.
- Problemi pri vodenju razrednega dela. Rešitve iz prakse za prakso.
- Pedagoška dokumentacija.
- Dvotedenska strnjena pedagoška praksa.
- Dnevnik pedagoške prakse. Navodila, vsebina, vprašanja za refleksijo in samorefleksijo glasbenopedagoškega dela.

- Campbell, P. S. (2008): Musician & Tecaher. An orientation to Music Education. W.W. Norton & Company. New York, London. 328. Str.
- Elliott D.J. (ed.) (2005): Praxial music education. Reflections and dialogues. Oxford University Press, Inc. New York. (336 str.)
- Habjanič Gaberšek M. (2008): Glasbeni dan, učbenik za glasbo v srednjem strokovnem in poklicno-tehniškem izobraževanju. Ljubljana: MK
- Holcar, A. ur. (2010): Posodobitve pouka v gimnazijski praksi. GLASBA. Ljubljana: Zavod RS za šolstvo. Elektronska objava na http://www.zrss.si/projektiess/gradiva/posgim/GRA_Glasba_knjiga.pdf
- Holcar Brunauer, A. ur. (2013): Izzivi razvijanja in vrednotenja znanja v gimnazijski praksi.GLASBA. Ljubljana: Zavod RS za šolstvo
http://www.zrss.si/digitalnaknjiznica/Izzivi%20razvijanja%20in%20vredno…
- Mihelač, L., Mihevc, M., Stanič, Ž. (2016). Glasba. I-učbenik za glasbo v gimnazijskem programu. http://eucbeniki.sio.si/gls/index.html
- Močnik, D., Habjanič Gaberšek, M., Ivačič S. (2007): Glasba 1. Učbenik za glasbo v prvem letniku gimnazije. MK, Ljubljana. (164 str.)
- Oblak B. (1997): Glasba v luči kurikularne prenove, v: Zbornik Kurikularna prenova (ur. Barle Lakota, A., Bergant K.), Nacionalni kurikularni svet, Ljubljana, str. 145 – 157.
- Oblak, B. (1997): Ustvarjalnost v glasbeni vzgoji,V: Glasbeno-pedagoški zbornik. zvezek 2. Akademija za glasbo. Ljubljana. str. 121-128.
- Philpot, C. (Ed.) (2001): Learning to teach Music in the Secondary School. Routhledge / Felmer. London, New York. 288 str.
- Rotar Pance, B. (2012): Music in secondary schools - from planning to implementation. V: Denac, O. (ur.). New perspectives in music education in Slovenia, (Fine arts, music and literature). New York: Nova Science Publishers, str. 113-123.
- Rotar Pance, B. (2011): Youth, music and modern technologies in music teaching. V: Drugi međunarodni simpozij glazbenih pedagoga Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena. V: Vidulin-Orbanić, S. (ur.). Glazbena nastava i nastavna tehnologija : mogućnosti i ograničenja : [monografija radova] = Music teaching and educational technology : opportunities and restrictions. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Odjel za glazbu, str. 227-236.
- Rutar Ilc, Z. (2003): Pristopi k poučevanju, preverjanju in ocenjevanju. ZRSŠ. Ljubljana. (193 str.);
- spletna učilnica Pedagoška praksa 3. Rotar Pance Branka, Tina Bohak. Interno gradivo.
- Učni načrti za glasbo v različnih srednješolskih programih, dostopni na spletnem portalu Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport RS
* Seznam literature se sproti dopolnjuje z novimi naslovi in prispevki v periodiki.