Kabinet

v tujini

Lektorji v tujini

mag. Mateja Kosi

Mag. Mateja Kosi (1981) je učiteljica slovenščine na tuji univerzi, in sicer deluje na Masarykovi univerzi v Brnu na Češkem, kjer vodi lektorske vaje in prevajanje, od strokovnih predmetov pa poučuje oblikoslovje, skladnjo in zvrstnost slovenskega jezika. Za študente Masarykove univerze v češčini predava tudi o slovenski kulturi. V okviru slovenistike v Brnu gosti vrhunske predavatelje iz Slovenije, organizira in vodi literarne večere, pripravlja razstave na temo slovenske kulture, glasbene in filmske večere, prevajalske delavnice s priznanimi prevajalci. Občasno organizira večdnevne ekskurzije študentov v Slovenijo. Redno poučuje tudi na Seminarju slovenskega jezika, literature in kulture na Filozofski fakulteti v Ljubljani.

Po študiju slovenščine in zgodovine na Filozofski fakulteti v Ljubljani je leta 2016 magistrirala s temo Prleški govori Murskega polja. Raziskovalno se še naprej ukvarja s prleškim narečjem panonske narečne skupine in z besednim redom v slovenskih narečjih, nekaj strokovnih člankov je objavila tudi na temo poučevanja slovenščine kot tujega jezika.

Sodelavke in sodelavci oddelka

Dogodki

03. 12. 2024
Oddelek za slovenistiko, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Slovenščina v šoli: izzivi in priložnosti slovenščine kot materinščine na primarni in sekundarni stopnji vzgoje in izobraževanja

29. 11. 2024
Oddelek za umetnostno zgodovino, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Predmet Likovna umetnost v srednješolskem izobraževanju na Hrvaškem – kurikularni pristop

26. 11. 2024
Znanstvena založba, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Pogovor o novi znanstveni monografiji Gustav Mahler – perilegomena k njegovim simfonijam 1-7

26. 11. 2024
Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Mednarodna konferenca: Glasovi prihodnosti: Pomen poezije v sodobnem izobraževalnem sistemu

21. 11. 2024
Oddelek za etnologijo in kulturno antropologijo, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Cikel pogovornih večerov: etnološke in kulturnoantropološke vsebine v učnih načrtih