Merjenje uporabniške izkušnje v bibliografskih informacijskih sistemih

Merjenje uporabniške izkušnje v bibliografskih informacijskih sistemih

Urednik: Katarina Švab
Avtor: Maja Žumer, Tjaša Jug, Tanja Merčun Kariž, Maja Kuhar, Mihela Pauman Budanović, Jan Pisanski, Katarina Švab
Cilj vrednotenja informacijskih sistemov je izdelava sistema, ki je uspešen in učinkovit ter s katerim so uporabniki zadovoljni. Pri tem se je treba zavedati, da so različni vidiki vrednotenja med seboj neizbežno povezani. Merjenje uspešnosti in učinkovitosti ima že dolgo tradicijo, usmeritev v proučevanje uporabnikove izkušnje pri uporabi sistema pa je novejše. Ob veliki ponudbi alternativnih ali komplementarnih informacijskih sistemov je ravno uporabniška izkušnja tista, ki bo odločilno vplivala na uporabo (ali neuporabo) določenega sistema. Zato smo predvideli razvoj okvira za vrednotenje uporabniške izkušnje v digitalnih knjižnicah, ki bo po eni strani omogočal vrednotenje različnih bibliografskih informacijskih sistemov, po drugi strani pa je mišljen tudi kot teoretično utemeljen nabor orodij za specifično uporabo pri vrednotenju določenih sistemov.

Leto izida: 2022

Št. strani: 122

Tip vezave: Mehka vezava

ISBN: 9789612971397

Redna cena: 14,90 EUR
Nazadnje ogledano
Podobne publikacije
700

publikacij

300

avtorjev in avtoric

Dogodki

30. 05. 2024
Oddelek za romanske jezike in književnosti, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Jubilejni večer ob 40. obletnici francoske študentske gledališke skupine Les Théâtreux

29. 05. 2024
Oddelek za psihologijo, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Temna stran osebnosti

24. 05. 2024
Oddelek za etnologijo in kulturno antropologijo, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Varnostna kriza v Sahelu in prilagoditve mobilnega pašništva

23. 05. 2024
Oddelek za romanske jezike in književnosti, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Predavanji Tomislava Sunića

23. 05. 2024
Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Javno predavanje dr. Boruta Klabjana pred izvolitvijo v naziv redni profesor